Lilla Mälarcupen - Världens största ungdomstävling

angående rubriken så måste man ju få skryta lite, eller vad säger ni ?
Nej men iallafall så har jag ju varit en hel dag i Västerås på en tävling som kallas Lilla Mälarcupen. Jag vann mina två första matcher sen förlorade jag tyvärr min 3:e men det var i tredje perioden och jag har aldrig gått så jämn match mot personen förr så jag är nöjd. Det var väl ungefär vad jag hade att säga nu sitter jag och vilar kroppen och svullar godis och förbereder mig inför mera brottning imorgon ! ♥ de gillar vi ! men nu ska jag nog avluta här, puss !


kan ju säga att jag sitter vid helt fel dator för normala bilder just nu men bara för att så vann ju faktiskt Brynäs mot HV71 idag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0