om de skulle va du, skulle de såklart vart mycket värre.

bara för att allt va så mycke lättare när man va liten.
ja, här ligger man och degar framför datorn. ska ta tag och börja städa lite på rummet mitt. och ta en macka och lite apelsin juice. gött! fixa iordning mej. och kvällsmaten också. sen ikväll blire nått med pärlorna! ne, nu ska jag börja.
blir så jävla trött på det här, ibland känns de som du har förendrats, men rätt som de e så har inget förendrats, du är samma gamla jag. åhhhhhhhh, vill ddö. fan, ja fan! fatta hur de är från mitt perspektiv? ne, de kan ju tydligen inte.. orka mer? .. ne

Kommentarer
Postat av: Jennifer

det ordnar sig, du vet vilka du har, älskar dig stumpan <3

2011-08-15 @ 15:03:55
URL: http://sjuuu.blogg.se/
Postat av: Cornelia

Härlig blogg tjejen! Måste bara fråga vad är det för kamera du använder dig utav? Kanonbilder, verkligen! :)

2011-08-15 @ 15:05:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0