Tröjjs!

Hejsan känner att jag är lite dålig på att visa uppdateringarna i min garderob så nu tänkte jag iallafall visa vad jag har fått för kläder av mina vänner ! <3
tröja - Lilli
linne - Bella & Lovisa
t-shirt - hedvig
tröja - Tilda
visar även bild på mitt fina lilla spel elr vad man säger som jag fick av Rebecca & Jennifer.
Tack så jätte mycket för allt tjejer!
Stor bild.. Men hur som helst så fick jag ju även en systemkamera.
Fiick också en kameraväska till den.
Sen fick jag massa typ ansiiktgrejer och nagel-hudvårdssaker.
Kameran var lite från farmor&farfar och mormor&morfar också, så jag fick inte så mycket mer
mest typ småsaker.
tack för allt, hejdå !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0