sometime it feels like I'm dead.

känner mig jävligt mycket bättre just nu. vad gör inte goda vänner, fotboll, musik och sigge? älskar de.

va ju hos norea och firade henne i fredags. mycket trevligt. grattis på dig föresten. sov också där. men lärde hem tidigt för jag skulle till uppsala och kolla på fotboll. kollade dock inte på damlaget som va planerat utan på mina fina vänner som vann sin match. bra spelat! sen efter det åkte vi till thun's , där jag inte hittade något. men sen vidare tilll ikea och sen gränby. hittade lite saker. en klänning jag ska ha på bröllopet och en tröja. bilder kommer nån gång. idag har jag spelat match. gick ta mig fan sämst. förlora med 11-1 , sämsta resultatet i världshistorien. i alla fall för vårat lag. nuu ska jag forsätta lyssna på musik i dom nya högtalarna , råååsa också. guldigt! pusssssss


ÄLSKAR DEJ BÄSTAVÄN♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0