Rebecca !

muppbild.. men jag har feel dator !

tjetje bloggen , skojja bara.. kul humor.se ! javeet ! okej, bee noormal !
Om man skulle försöka bli normal ett litet tag då, Idag har jag iallafall varit med Beccaheinoo. Även kallad Rebecca Gustavsson. Mycket skojj hade vi det kan man ju säga, även Emelie var med lite granna men hon skulle till träning sen den lilla skiten !  Becca och jag skulle göra egen pastasås, de gick väl.. ja.. asså.. pastan var god !
Sedan drog vi ner till träningen vi åå ! Rolig träning idag faktiskt , och nu sitter jag här och hade tänkt att hoppa in i duschen ! Imorgon är det fredag. UNDERBART ! men nu ska jag ju duscha så hejdåå !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0