inget varar förevigt, inget håller föralltid

Jo men hej.. Har försökt att plugga till fysiken imorgon, men eftersom att jag bara tänker på annat så går det inte. Det får bli hur svårt det vill. Det här har bara varit helsjuka dagar alltså, vilken otur att hjärtat är förstört när man redan går omkring med massa problem. Men jag har överlevt i snart en månad så jag borde väl klara resten av livet också menar jag..? Nej nu ska vi inte va sånna.. Kan försöka behålla mina problem utanför bloggen. Haft träning idag, gick bra! Nu taggar man till match på lördag mot Bälinge, det tar vi. Nej nu ska jag snart sova hade jag tänkt, vi hörs. Godnatt.

Värst vad jag bjussar då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0