I neeeeeeeeed someone now

oj, här vare dött, i alla fall från mitt håll. men så är det när det är skola. fast nu är det ju helg.. i alla fall. i fredags efter skolan åkte jag och lilli till stan, jag hittade ett par vinterkänger typ, och ett par strumpbyxor. sen åkte vi till lilli. kolla på film med heddo och lollo. hur många lingon finns det i världen. kung film! sov hos lilli. på lördagen kolla vi på fotboll sen åkte jag hem och lite senare vidare till uppsala. på kulturnatten, va typ tråkigt så vi åkte hem rätt fort och sen en stund till anton. nu sitter jag här hemma och ska egentligen städa. borde fan ta och göra det nuu. pusss vi hörs!

Kommentarer
Postat av: T O V E K J A E R R A N

Tack så jättemycket! Blir glad av att höra det! :) <3

2011-09-11 @ 21:35:10
URL: http://tovekjaerran.blogg.se/
Postat av: Alice

Fy fan va snygga,vart kommer dom skorna ifrån? :O

2011-09-12 @ 14:27:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0