God Morgon !

hehee, töntrubrik får inleda dehär inlägget.
Tänkte att jag skulle försöka blogga lite såhär på morgonen i fortsättningen, Eller så mycket jag hinner iallafall.
Just nu sitter jag och äter frukost jag har inte gjort mig iordning ett minsta lilla dugg.
Sen blire väl skola då, efter de ska de bakas till morgondagen. Sen ska jag träna sen kanske det skulle vara bra att kika på lite läxor. Där fick ni min dag, inte så intressant.. Jag ska väl ta å göra mig iordning, och jag hooooooppas att min lilla lilli är frisk nu !! De håller vi tummarna för. Mne nu måste jag nog avsluta här.
Pusssss !

Här får ni skolfotot, igen .. Typ tar den bilden jämt på mamma och pappas dator för där finns inga bilder typ.


Kommentarer
Postat av: linnea

godmorgon norea :)

2011-09-01 @ 07:29:49
URL: http://magdalenaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0