The best thing about me is you !

Hejsan på er, denna dag gick till att vara med amanda, mycket trevligt måste jag säga. Vi va här ett tag efter skolan sen drog vi och kollade på min träning som jag tyvärr inte kunde vara med på . Eller jag har gått runt och vart förkyld i typ flera veckor nu så tränar man ändå och då går det liksom aldrig över men nu ska jag inte träna förrän på måndag så då borde jag ha blivit frisk !  Nog om klagomål, jag mår toppen just nu faktiskt. Imorgon är det fredag
också och våran klass har typ hur chill fredagar som helst !  men nu tänkte jag nog ta och sova, puss !

Du är det första jag tänker på när jag vaknar och det sista jag tänker på innan jag somnar.
Du är det enda jag tänker på under dagen, det enda jag drömmen om på natten.
Att få vara med dig är som att få allt man någonsin önskat bara genom att öppna ögonen och se, Dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0