Stugan !

Hej på er, det blev ju ingen bloggning från min sida igår ! jag var i stugan med mina underbara kusiner och hade det hur trevligt som helst. Just nu ligger jag och kollar på SvenssonSvensson, haha.. Inget liv men ändå! Imorgon är det skola. Det är ju aldrig kul men jag ska nog klara mig, man får ju träffa allt fint folk så de är värt det ! Elevens val imorgon också, så som jag har fattat det så ska vi ha fys då. Jag är tyvär inte säker på om jag kan vara med.. Jag har inte riktigt hämtat mig från min feber än.. de fick jag känna när vi skulle springa spåret på tid med skolan. Gick inte särkilt bra så ja, om det inte är bättre imorgon får jag nog skippa det.. Nu ska jag sluta klaga och jag måste nästan sluta skriva också , nu för svenssonsvensson fylla ut de sista som finns kvar av denna helg !
pussohej !
Kalla det Lilli&Norea humor..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0