nothing is impossible !

hej på er ! Idag har jag sett till att de mesta av mina kläder har hamnat i tvätten, inför helgen då det bär av till skåne för lite brottning. längtar ! så blir ledig hela fredagen vilket även betyder att jag slipper biologi-läxförhör + att mitt franska prov skjuts upp, chill ! så jag har typ inget plugg alls. Sitter just nu och småpackar lite och lyssnar på musik, har vart en sväng till amanda och snackat lite granna och så har jag tränat nybörjarna. Det var väl ungefär vad jag hade att säga det , puss !
jag bjuder på den, ego och röda ögon.. Kan de bli bättre ?!

Kommentarer
Postat av: © sarastille

Just nu är Ailucrash - Cilla turns den låt som spelas mest i mina hörlurar, vilken är din favoritlåt just nu? :)



http://sstille.blogg.se/2011/october/musikfavoriten-just-nu-vilken-ar-din.html#comment

2011-10-19 @ 21:13:53
URL: http://sstille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0