glömde ladda upp det... så det kom en timme för sent

Hejsan. Kom hem från träningen för kanske 10-20 minuter sen och åt på en gång, spagetti & köttfärssås är bra gott när man kommer hem kall och hungrig efter en fotbollsträning. Jag ska alldeles straxt hoppa in i den varma duschen en stund. Sen är det bara att ta fram matteboken och börja plugga, har matteläxa till imorgon plus att jag ska göra matteprovet som alla gjorde när jag var sjuk (vilket kommer gå åt helvete). Det är så illa att jag inte vill skriva mer om det. Så ska väl avsluta här. Men först har jag en liten fråga som är följande:
VAD TYCKER NI ATT VI SKA HA MER AV I BLOGGEN?
ge så mycket tips ni har, det är för att ni ska tycka att det är kul att läsa våran blogg, så ta en funderare på vad som skulle vara kul! 



Kommentarer
Postat av: vilma :)

skulle vara kul om ni skrev mer om kläder och sånt!

typ "dagens outfit" eller liknande :)

jättefin blogg ni har också :D

kram,

2011-10-05 @ 20:40:06
Postat av: sara

jätte fin blogg! görs? :)

2011-10-05 @ 21:09:31
URL: http://biebersbaby.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Mer inlägg! Ni borde blogga mera allihop! :)

2011-10-05 @ 21:23:16
URL: http://rebeccahelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0