04-11-11

Kul rubrik.. hur som helst idag vaknade jag iallafall hos hanna klockan halv ett. Halv två satt vi på en buss påväg in till stan för att köpa vinterjacka, vinterskor, mössa och vantar. Vi hade dock lite bråttom med tanke på att vi lärde vara hemma innan halv sex då vi skulle åka iväg på invägning i västerås (för er som inte vet vad det är så måste man väga sig innan varje tävling och eftersom vi har tävling i morgon så skulle vi göra det ikväll) men då var det iallafall samling klockan halv sex vid sporthallen sen bärde det av mot västerås. Vi har alltså tävling i där hela helgen men eftersom det endast är en timme att åka så kan vi sova hemma ! Vilket är suuupersköönt eftersom jag älskar min säng ! <3 hehe.. Men jag ska försöka fixa några bilder på grejerna jag köpte hinner ju då inte i helgen men ah ni får iallafall se det någon gång. Nej nu blev det långt här så jag avslutar nu! puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0