jag tvekade inte en minut

nu ger jag upp, tack
Ja vad ska man säga, sov knappt en timme, många tankar och alldeles för varmt. Försökte sova, men istället klev jag upp från sängen halv åtta, dötrött. Sitter nu vid min gamla dator, bloggar och lyssnar på musik. Har hunnit ganska mycket på 4 timmar tycker jag. Packat väskan, ätit frukost, laddat ner ny musik till mobilen, städat hamsterburen och suttit vid datorn en del. Jag ska fortsätta med det jag höll på med, packa det sista. Sen åker jag och lämnar min lilla hamster hos Lilli. När jag kommer hem hade jag tänkt ta ett dopp i poolen. Hörs, puss


Kommentarer
Postat av: h

buuubbeeeen ! :D

2011-06-28 @ 12:55:35
URL: http://heedvigjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0