Hejdå


Det här blir förmodligen mitt sista inlägg på en vecka. Åker hemifrån 4.00 inatt. Planet går klockan 8, smsa inte efter det tack! Blir ganska dyrt, jag som trodde att jag hade gratis sms till hela världen? Det hade jag visst inte. Ska snart gå och lägga mig så att jag är pigg på resan dit, bara jag som tycker att det är mysigt att flyga? Iallafall om man har fönsterplats, vilket jag har. Haha. Om jag hinner, ska jag blogga inatt, men bara kanske. Ni får ha det så bra, även om det bara är en vecka så kommer jag sakna mina kära vänner grymt mycket. Och vissa kommer jag inte träffa förns om 2 veckor eftersom att det är dalecarlia efter och jag vet inte om jag hinner träffa allaaa...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0