glassochalvedoon !

hejsanhejsan, mår lite bättre idag men jag är fortfarande förkyyld !
hela denna dag har jag tillbringat framför teven och datan typ.
snart ska jag gå och plocka ihop lite kläder so mamma ska tvätta
tills på måndag då vi drar iväg till stugan de ligger fyra timmar bort
och vi har inge internet där så de blir ingen bloggning för min del på
två veckor, vi åker nångång erfter tolv så ajg hinner kolla posten.
får bara hooooppas att vi har fått klasserna då annars döör jag !
jaja nu ska jag fixa lite packning och äta glass så jag blir friiiiisk.
seyou later aligator ! :)

de fick bli denhär bilden idag av någon konstig andlening !


Kommentarer
Postat av: Anonym

Härlig blogg !:D

2011-06-18 @ 18:59:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0