försvinenr för två veckor !

ja som i rubriiken så kommer ni inte höra se ett ord av mig här på bloggen två veckor framöver.
får se om jag hinner med ett inlägg imorgon innan vi åker, tveek på de för då ska de nämligen
städas. ja så äre , och jag tjatar på om min systemkamera som vanligt och om jag ska vara ärlig
så troor jag att jag har lyyyyckats, men de får vi se den 2 september !
jaja nog om de packat ahr jag gjort idag, tror nog att jag har lyckats blivit frisk oxå :)
så de är ju bra de såhär lagom tills man ska till stugan och träffa kuuusinisarna !
jaja jag får hoppas på fint väder där så de blir mycke baada, men nu måste jag nog avsluta!
heeeeejdååååååååååååå ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0