Your dreams are a snapshot of your future

Nämen hej, visade sig att vi hade några minuter kvar av internet tiden vi köpte. Så jag gör ett snabbt inlägg! Först och främst ska jag tala om hur mycket jag saknar dessa flickor: Tilda, Lovisa, Lilli, Norea, Hedvig, Bella, Emelie, Jennie, Bea, Becca, Madde & Jennifer! Samt fleraaaa. Jag måste hem alltså, fast vore ju synd att åka ifrån allt mys här också. Imorgon ska vi till någon stor strand som heter Amadores, blir bra tror jag. Har inte hänt mycket alls idag, chillat vid poolen bara. Hoppas ni har det bra hemma i Sverige, hörde att det inte va toppenväder i våla. Synd. Men ska kila nu, palla sitta vid datan, ska kolla på film och mysa i hotellrummet, pussar!
Vem vill hitta på nått på Fredag?


Lovisas bilder ur arkivet, men enbart för att hon är så grymt underbar, loveu ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0