opposite of romance


kanske har lagt ut den förut
Hejsan snyggingar, har inte bloggat på hela dagen men jag har inte orkat sitta vid datorn någonting. Iallafall så var jag och Lovisa i hennes stuga i Råksjön igår, badade och lite sånt där. Sen sov jag hos Lovisa, och idag på dagen har vi spelat fotboll & badat mest. Nu är hon här och hon stannar även kvar över natten, mycket trevligt. Imorgon kanske jag och Lovisa åker till stan och kollar efter lite saker. Så det blir nog inget bloggande från vårt håll. Men något inlägg kommer väl på morgon & kväll förhoppningsvis. Blev lite långt även fast att jag försökte vara kortfattande. Men så är det, hasta la vista amigo.. kul


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0