vaknar och vill att allt ska vara som förut, men jag får det aldrig tillbaka igen..

Snart ska jag gå och sova. Vart ingen träning för mig.. Mår illa och har ont i huvudet, inte bra. Men jag ska sova så får vi se om det blir skolan för mig imorgon. Ni får ha det så bra, så ska jag sova bort smärtan. puss

Jag trodde att det skulle gå fort att glömma. Men det tar istället en evighet. Du finns i mina tankar 24/7, jag drömmer om dig dag som natt. Jag önskar att det varat föralltid, det hade varit som en dröm. Istället för att fortsätta drömma verkar det som att jag måste glömma.. Vill bara att du ska veta att du va det absolut bästa som någonsin hänt mig, jag svär. Jag har aldrig i hela mitt liv träffat någon som dig, det finns inte ord. off



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0