hejdååååå sommarlov

hej! nu har jag kommit hem från träningen för ett tag sen. okej en och en halv timme sen. men ändå. idag såhär sistadagen på sommarlovet har jag varit med hedvig, becca & jennie. trevligttrevligt! sommarlovet har ändå vart ett bra lov. kanske inte de bästa men det har haft sina stunder. som sportscamp, turkiet, bara slappa med dom bästa man älskar. ja, en hel del har varit K U NG L I G T!♥ imorgon är de tillbaka till de riktiga livet. fast med en ny skola, nya lärare och en nästan heelt ny klass. även om jag känner typ alla i den nyaa klassen. nu ska jag sätta mig framför tven och baraa slappa.
S O M M A R L O V E T 2011 Ä R H Ä R M E D SLUT, sorligt! pussssssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0