tidsfördriv medans jag väntar på att maten ska bli klar

 

NU
Hur gammal är du? - 13
Vilken klass går du i? - 7b
Vad har du för hårfärg?  blond
Hur lång är du? 160 typ
Har du någon pojk/flickvän? nej
Vem är du kär i? en snygging.
Vad brukar du göra på fritiden? spela fotboll och umgås med mina vänner!
HAR DU
Kysst någon? ja
Sovit brevid någon av samma kön? ah
Sovit brevid någon av motsatt kön? nja, om familjen räknas ja
Svikit någon? det har hänt det också
Fuskat på prov/läxförhör? jaja
VEM
Kramade du senast? någon på matchen, lovisa kanske
Kan du lita på till 100%? många
Vill du vara med just nu? emelie
Ringde dig senast? lilli
Skickade ett sms till dig senast? ebba
Skickade du ett sms till senast? måste ha varit tilda
VAD
Drack du senast? cola
Köpte du senast? en cola & japp
Gjorde du igår? Va med Lilli, Tilda, Fredde, Gustav och Joel
Vad ska du göra imorgon? skola, träning och va med nelly
Vill du göra just nu? ta det lugnt och kolla på oth
Åt du senast? en japp
Är närmast dig som är rosa? hamsterburen
KÄRLEK & FÖRHÅLLANDEN
Du är kär nu - ja..
Nån har sårat dig så du börjat gråta - ja..
Du har haft ett förhållande som varade över ett år - nix
Du har haft ett förhållande som varade över två år - nej

 

 

ÄRLIGHET
Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra - ohja..
Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra - det också
Jag har ljugit om var jag är för mina föräldrar - ah när jag var mindre
Jag har fuskat i ett spel - klart jag har!
Jag har struntat i ett prov - nej
DÅLIGA TIDER
Jag har anorexi och/eller bulimi - nej!
Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det - jao
Jag har vaknat gråtande - när jag var liten
Jag har somnat gråtande - om jag har
DÖDEN
Jag hatar begravningar - ja usch
Jag har sett någon dö - nej
Jag vill dö - nej!
ALLMÄNT
Har du ett par blåa string? - nope
Vem var den senaste du pussade? daniel
Hur många killars telefon nummer har du inlagt i din mobil? - vem orkar räkna?
Gillar du någon? - ohja
Vem isånafall? - dedu
Vad gjorde du i natt? - drömde
Vad gör du innan du ska sova? - tänker, tänker och tänker
Kan du prata med din mamma om allt?- jag kan, men vill inte om ALLT
Hade du berättat för dina föräldrar om du vore gravid?- jaao
Har du varit gravid? - nej
Hade du blivit glad om din flickvän/pojkvän fria till dig? - inte nu
Choklad eller glass? - vet inte
Stövlar eller gymnastikskor? - inget
Kjol/klänning eller jeans? - jeans!
SJU SAKER OM DITT LIV
Har du någonsin varit kär? - jaa
Tror du på kärlek? - ah det gör jag
Varför tog ditt förhållande slut sist? - för långt avstånd, slut på känslor
Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? - ja.
Har du någonsin blivit kär i din bästavän? - nej
Har du någonsin älskat någon utan att berätta det för honom/henne?- inte älskat.
Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? - nja, just nu är det lite tvek
ANTINGEN ELLER
Kärlek eller pengar? - kärlek
Vin eller öl? - inget av det
Dag eller natt? - dag
One night stand eller förhållande? -förhållande
Tv eller internet? - internet
Pepsi eller cola? - cola
HAR DU NÅGONSIN
Har du någonsin gjort något du ångrar? - ja
Har du någonsin gjort slut? - jaa

 

 

KÄNSLOR
Är du glad? - jadå
Är du fundersam? - lite
Är du uttråkad? - ganska så, annars skulle jag inte göra det här.
Gillar du någon just nu? - ja!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0