the sun goes down, the stars come out

Hej på er! Har inte bloggat mycket idag tror jag, kommer inte ihåg. Men jag har iallafall varit med Emelie, Becca och Tilda idag, mycket trevligt! Vi har bastat, cyklat runt lite och bara chillat galet med livet. Imorgon börjar helvetet igen efter bara 2 dagars vila, helgen skulle kunna vara lite längre åtminstonde. Har inte så mycket att säga om det. Men alldeles straxt ska jag väl sova hade jag tänkt, känns väldigt behövligt eftersom att jag nästan somnar vid datorn nu, inte bra. Och det här vart inte ett speciellt intressant men, ah. Hejdå

Kommentarer
Postat av: simone

vilken sötnos :D

2011-08-29 @ 10:52:13
URL: http://simoneh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0