Söndagkväll!

hej på er !
Ligger och kollar på One Tree Hill och har det trevligt. Skola imorgon..
lite mindre trevligt de. Försökte göre lite läxor för några minuter sen men de kom
jag inte så långt med. jennifer heenkar hem imorgon så då tänkte vi få lite läxor gjorda.
Annars har jag väl inte så mycket mera att säga. Brottningen har börjat helt nu,
super skojj har veerkligen saknat det under sommarlovet. Tävling snart också, woho
love my liiiiife ! Ja jag är lite onödig när jag är trött jag..
Idrott imorgon då valde de på elevens val. Enda lektionen ag får vara med nästan alla mina sjuingar !
Nog om skolan tycker jag noog. Men nu ska jag nästan kila, men jag ska försöka slänga
in något litet imorgon bitti men annars får ni väl ett efter träningen eller nåt.
puss !
ni fick en liten sjukhusbild här också, gick tyvär inte att få den större..

Kommentarer
Postat av: dite

till alla;

allt bra?

följa varandra via bloglovin? :)

2011-08-29 @ 00:00:20
URL: http://afroditeedreflo.blogg.se/
Postat av: dite

härligt o höra,

det är toppen.:D

awesome,

följer er nu! :)

2011-08-29 @ 07:12:40
URL: http://afroditeedreflo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0