Oj oj oj..

vad bra det gick med pluggandet!..
Ironiskt.. Jag gav upp på en gång, jag är för trött! Jag måste verkligen sova. Är ju påväg att somna hela tiden om dagarna.. Men som tur är så har vi bara en sak till imorgon och det är hur lätt som helst. Men imorgon, då jävlar ska det pluggas! I varje fall så gick träningen halvbra, kände mig inte på topp, men annars gick det okej! Min andning är hur tung och trög som helst, det ska kollas upp.. Men annars är det väl bra med mig, lite småont i knäna då och då bara, framför allt när jag cyklar. Skitsamma om mina skador, nu tar jag och säger godnatt så får ni hoppas på ett roligare inlägg imorgon! pusssssss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0