just a normal day of my life

Hej, bloggar samtidigt som jag går och plattar håret mellan åt. Plattången har blivit glapp så det går väldigt långsamt. Skola idag som vanligt, sen efter hänger jag med Norea hem. Blir nog trevligt det. Föresten, imorgon är det fredag! Det betyder skön dag i skolan med en hel massa raster, sen är det helg! Och på lördag har vi match mot Tierp, kom och kolla. 10.30 på skogsvallen i östervåla!
Aja, nu har jag en del att göra, har inte gjort mig i ordning riktigt än, så nu ska jag packa väskan sen kolla lite på tv, sen sticker jag mot Norea! Pusss


Åh.. jag saknar dig så mycket, klarar mig inte utan dig.. du är det bästa som hänt mig någonsin!..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0