helgen är över

Precis som jag skrev i rubriken. Helgen är över och imorgon är det skola igen. Det går alldeles för fort hela tiden! Den här helgen kunde gärna fått vara lite längre. Så skönt att slippa skolan för några dagar. Haft en trevlig helg med fina vänner i alla fall. Nu hade jag tänkt kolla på ännu ett avsnitt av one tree hill samtidigt som jag försöker bli lite trött, om jag nu lyckas dom närmsta timmarna. Sen imorgon hänger Nelly med mig hem, sen drar vi vidare på träning, ska bli grymt skönt att träna igen! Har väldigt ont i höften (tror att det är höften iallafall) märkte jag när jag klev ur bilen efter matchen, hemskt! Ingen härlig känsla alls. Men nu tycker jag att det vart lite långt här, så jag avslutar här. Pussar!
bara för att flickan längst fram på bilden är en grym spelare & bästavän, madde <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0