du blundar och låtsas som du inte ser

Äntligen är jag klar att hoppa på cykeln mot Lovisa sen till skolan för en skoldag. Fast det ska jag inte göra än, väntar en stund för klockan är bara tio över sju så jag tänkte vila lite dom minuterna jag hinner. Har väldigt ont i huvudet och halsen så det kändes som lite tvek för mig att komma till skolanm en det går väl över under dagen förmodligen, och jag vill ju träna ikväll så bäst att bli bättre! Halstabletter och alvedon räddar mig idag. Hänkar Norea hem efter skolan då, sen ska jag träna som sagt var och det är lika med SKÖNT! Ska se till att vara ordentligt i form till gusk matchen. Och nu känns det som att det vart lite långt här, men det är som det är. pusss på kinden!



Kommentarer
Postat av: Matilda

Toppen att ni har länkat till mig!:D jag har länkat till er också nu:D kramar

2011-08-29 @ 09:10:58
URL: http://tildagrubb.blogg.se/
Postat av: bea

Veckans blogg avslutad , kolla om de var ni som hade turen med er , annars kan ni anmäla er igen ! kram:)

2011-08-29 @ 16:47:17
URL: http://beatricefredriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0