Bellalillilollo

Hejsan! är hos bella bah om ni undra typ.
Har sovit med henne, lovisa och lilli inatt. Mycket trevligt !
Här gör vi typ ingenting lovisa åkte för en stund sen hon skulle till stan med hennes familj.
Men jag har egentligen inte så mycket att skriva tänkte bara blogga eftersom
jag inte gjorde de igår så då tänkte jag vara lite duktig.
Nu är de FEM dagar kvar till min biiiiiirthdaaay !
heheheh, intressant värre ! Men iallafall längtar efter systemkaamera, vill verkligen ha.
Väntar även på zipperallen som va försenad..
Dom hade typ inte i lager eller vare va, ointressant typ men så äre iaf.
Nu blev de väl ganska långt ändå så jag avslutar här, puuuuuuss!
tog nån liten bild på sötlollo från bellas dator !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0