back to reality

Jag och Lilli myste lite i kvällssolen så här sista dagen på sommarlovet, sorgligt men sant. Sommaren 2011 har varit den absolut bästa sommaren jag vart med om. Så mycket fina minnen. Dalecarlia är något jag aldrig kommer glömma. Och alla dagar jag fått varit med mina underbara vänner, kunde inte ha blivit bättre! Nu ska man tillbaka till verkligheten, passa tider, skolan, upp som en tupp på morgonen, stressen börjar igen. Nu är det bara att se fram emot höstlovet, sen jullovet, sen nästa sommarlov som förhoppningsvis också blir bra! Så nu ska jag duscha, sen kika lite på oth. Ha en bra kväll och njut dom sista timmarna av sommarlovet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0