söndagkväll

Idag har jag varit med Lovisa, Alice, Hedvig och Lilli. Vi har fotat en massa porträttbilder och jag tänkte visa några i det här inlägget sen kommer det flera i ett annat inlägg. Skola imorgon, vilken innebär att jag måste upp som vanligt och stressa med håret osv.. Helgerna borde iallafall kunna vara en dag till, hade varit helt awesome. Just nu pratar jag med Norea i telefon, mycket trevligt om jag får säga det själv! Ska väl fortsätta snacka med henne nu då så får ni ett till inlägg så snart som möjligt. Pussar!









Några av bilderna från dagen!

Kommentarer
Postat av: Jenny Eriksson

Svar till Hedvig: Åh tack! :)

2011-09-12 @ 09:53:49
URL: http://ogonblickochkansla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0