naglar !

hej på er ! nu har jag fått mina vackra brynäsnaglar. Så dom sitter nu på mina fingrar, naglrna är fina men jag i långa lösnaglar är då inte lika fint.. men hur som helst. Det blev ingen träning för mig idag, känner mg inte så pigg. När jag kom hem tg jag ngra mackor sen sov jag till typ klockan fem sen vaknade jag och skulle äta lite och då va jag typ påväg att spy känes det som.. Inte skönt asså ! Så nu tar jag det bara lugnt. Hade matteprov idag också, gick väl helt okej, matte är ju inte precis favoritämne så de kunde väl gått bättre men aja. Blev en väldig massa klaga i detta inlägg så jag avslutar väl med att säga att jag mår fint, förutom att jag mår lite men annars så!
hejdå på er !
fula "blixtbilder" +att jag inte hade filat runt om naglarna här men ni ser ju ingefär hur det ser ut iallafall !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0