Myskväll!

Hej på er, Tilda har precis åkt hem och jag ska väl försöka sova snart om inte annat somnar jag över tangentbordet, dööötrööött..  Men jag har haft en mycket trevligt kväll med Tilda ikväll, och jag fick en jätte in tröja av henne också! Den åker på imorgon den så ni som känner mig får ju se den.
Men imorgon äre födelsedag som gäller, och då kommer Becca, Bella, Lollo, Jennah, Hedseet och förhoopningsviis lilli också. Dom underbaringarna slaggar hära då ! Då jävlar blire MysPyys på hög nivå !
Haahaha tönt jag är då ! men iallafall sen på lördag kommer släkten.
Intressanet värre.. men nu är jag trött vi ses puuuuuuuss !
en liten bild på min och Beccas tyvär äckliga cupcakes, suddig va bilden åå !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0