monday morning

Godmorgon! Just nu känner jag mig som sveriges tröttaste tjej. Känns alltid lika segt att vakna när det spöregnar ute, men vissa dagar får man ta det helt enkelt. Så nu väntar en helt vanlig skoldag, och efteråt ska jag hem hem sen vidare till fotbollsträning. Blir nog en ganska lugn träning, vilket kan behövas eftersom att jag inte känner mig riktigt frisk. Tror att jag ska gå och lägga mig tidigt ikväll också, för man är ju dötrött på mornarna, vilket leder till att man nästan inte orkar hålla sig vaken på tråkiga lektioner. Satt så blir det nog! Ska snart in till stan med mamma också för att köpa vinterjacka och lite kläder kanske. Vet inte när det blir men det lär nog bli snart det. Nu blev det långt här, så avslutar med ett hjärta ♥ kärlek



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0