I feel perfectly fine

För det första tänkte jag tala om att jag bloggar på min egna blogg samtidigt som jag fortsätter här såklart! Ska försöka vara så aktiv som möjligt på båda bloggarna! Här får ni iallafall en länk: 
kLICKA HÄR OM DU VILL KOMMA IN PÅ MIN BLOGG!

Och nu ska jag gå in på hur min dag har sett ut. Började med att stressa på morgonen, försov mig med 25 minuter på grund av att jag kollade fel på klockan, inte bra. Men det gick ändå. Sen drog jag till skolan, satt på lektioner osv. Efter skolan hängde jag med Rebecca hem, chill det. Fast hann inte göra någonting typ, drog hem till mig och bytte om till träning vid halv 5 ungefär. Sen vidare på träning. Ganska chill träning, men endå helt slut efter en dag från 6 på morgonen till 20 i 11 på kvällen, tungt. Så därför ska jag gå och lägga mig nu, pussar! 

Fina du!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0