Fade into darkness

Nämen hej. Träningen var bra, fick svårt med andningen igen som jag brukar få så när som helst ska vi åka och kolla upp det.. Men annars gick det faktiskt bra! Förutom att jag skulle prova göra en jäkla bicicletas.. Försökte alltså göra en, så skjöt upp bollen och hängde med och landade hårt rakt på ryggen.. SMÄRTA! Visste fan inte om jag skulle skratta eller gråta så det blev både och. Tappade luften och nu har man alltså råkat ut för smärtaaaaaaaaaaaaaaaaa i både revbenen och ryggen, roligt. Fast det känns bättre efter att ha tagit ett kokhett bad, sen massage med någon vibrationssak. Får bara hoppas att det blir bra till matchen. I varje fall så ska jag sova tidigt, trött som sjutton. Så ni får ha det bra och sov så gott! 

it hurts..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0