you learn how to fly even if you don't try

Jag har inte bloggat på hela dagen, vilket beror på att jag har varit hos Lilli med henne och Bella. Mycket trevligt, Bella drog hem vid 5 tiden men jag stannade kvar och myste vidare. Sen kom jag hem för ungefär exakt en timme sen. Satt mig ner och diskuterade min andning med mamma och pappa, och kom fram till att boka tid i veckan. Jag hatar läkare och sånt, eller inte människorna men känslan av att vara där är usch. Men får hoppas att vi kan komma på vad det är för något. Imorgon ska jag va med min älskling TILDA ANDERSSON! Sjukt vad jag har saknat dig stumpan, du är bäst ♥. Men nu ska jag städa hamsterburen sen sova, sovgottt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0