never really had luck

Åhh.. Blir så irriterad. Har så himla ont i halsen, det gör ont när jag skrattar, gäspar och gapar. Verkar som att jag aldrig blir helt frisk. Men jag biter ihop ändå och går till skolan, känns väldigt nödvändigt med tanke på hur mycket jag missade när jag var sjukt en vecka, och det får inte hända igen på ett tag. Har precis renskrivit hela Boken om mig som vi håller på med i skolan, tur att jag inte hade skrivit så långa kapitel. Vad är det där bra för? Jag vill inte bli författare... Okej det kanske finns andra som vill bli det men jag har cp nu. Ska ta tag i engelska glosorna också, godnattt sötisar!
och nu bjuder jag på nån jävla skit bild också, pallar inte redigera nått :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0