när livet leker !

hej på er, gör ett litet inlägg här medans jag ligger i sängen för er som inte kan sova så har ni något att läsa.
Hur intressant detta nu blir på en skala, typ 0 men ändå ! livet leker som vanligt typ. Och det är ju alltid lika niice!
I helgen är det tävling nere i skåne vilket betyder en hel helg med alla underbara brottare♥ kan nog inte
beskriva hur mycket jag älskar sånna helger, få umgås med fantastiska människor och få hålla på med
det man älskar mest i hela världen ! Hur som helst så längtar jag galet mycket tills dess iallafall.
Någon gång nu i veckan ska mitt bankkort komma också, det är ju alltid trevligt!
Synd bara att min förkylning håller på och hackar på mig igen, men den kan inte trycka ner mig nu
när mitt humör är på topp. Får helt enkelt göra smo min tränare säger, träna bort smärtan!
Så det är väl ungefär vad jag kommer hålla på med denna vecka, äta ordentligt med mat och träna satan !
För nu ska jag bara pressapressa sen blir det vila på fredag i en bil ner till skåne, så det blir en mysig
roadtripp på 8 timmar ! märkte att det blev ett väldigt långt inlägg så den som har orkat läsa ner hit har varit duktig må jag säga. Och den som vill får fortsätta lite till. Imorgon är det skola då dår man träffa en massa
underbara människor smo jag inte träffat under denna helg ! Ja så äre. nej men nu tog det slut med ord här.
så jag avlutar inlägget med att säga att livet äger! PUSS !
och bara för att jag pinade er med denna långa text så ska ni få mycket bilder också !



















thats the shiiet, my life in pictures ! ♥

Kommentarer
Postat av: amanda (:

svar till norea: tycker om dig grymt mycket jag sötis!

2011-10-17 @ 20:34:47
URL: http://ffriendship.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0