Love will come set me free, I do believe

Ja, jag har redan visat den här. Men jag pallar inte leta, dessutom är den gulllig.
Godmorgon! Blir snabbt nu för jag ska platta håret och göra lite spanska hade jag tänkt. Sitter och lyssnar på bra musik just nu, sånt gillar vi. Har precis klätt på mig, men vet inte om det ser bra ut är jag räddd... Ska kolla lite till i spegeln annars får det bli vad det blir, men hade tänkt göra en outfit bild till er som någon kommenterade att vi skulle ha mer av. Idag är den en riktigt lugn och skön dag i skolan, raster nästan hela tiden, det är nice. Efter skolan ska jag va med Jennifer och kanske Ebba, mys. Men ska kila, all kärlek från mig till er! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0