jagärdåligpåattbloggajagärdåligpåattblogga

Ja som i rubriiken så ber jag så hemskt mycket om ursäkt för min dåliga uppdatering. Som tur är delar ma ju blogg med sex glada tjejer som är otroligt mycket bättre än mig på det !  men nog om det, om jag ska börja med gårdagen så var jag med Marie och Amanda efter skolan. Sedan vare träning, och jag hatar mig själv för att jag alltid tränar när jag är förkyld. Jag måste verkligen sluta med det för idag vaknade jag nämligen med ont i både huvud, öra och hals... Men hur som helst så vaknade jag iallafall hos Amanda och det var ju trevligt det !  Idag har jag bara avrit hemma och tagit det lugnt, Det Behövdes ! Nu ska jag plocka lite i rummet sen drar jag igång One Tree Hill och lägger mig för dagen tror jag, jag dör nämligen av trötthet... puuuss !
kärlek ! ♥

Kommentarer
Postat av: Jennifer

enormt fin vägg! eller den va fin tills vi målade den vit... pusss <3

2011-10-11 @ 22:04:36
URL: http://sjuuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0