latdag!

Hej på er! Sitter i soffan med mammas iPad och kom på att då kan jag ju lika gärna blogga lite, så här kommer det. Idag har jag iallafall mest tagit det lugnt. Mamma har tonat mitt hår så det är mörkbrun nu, det kommer väl några bilder framöver eller något. Hur som helst. Ikväll är det träning, skoj. Efter den hänger jag med min fina HannaHelmersson hem och slaggar där över natten, mycket trevligt! Imorgon far vi till stan också så då ska jag köpa ny vinterjacka, ett par "vinterskor", halsduk, mössa och vantar så jag ska helt enkelt förbereda mig lite för snön. Nej men du blev det väldans långt här.. Men hur dom helst så ses hörs vi, puuuuss !
Bildlöst dårå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0