hos adam

längesen jag bloggade nu , men har gjort massa annat . igår åkte vi upp till norrland, jag stannade i härnösand och spelade bandy med jossan . imorse åkte familjen till birsta och shoppade , jag köpte en mössa& ett par skor.
bilder på allt jag köpt i veckan kommer när jag är hemma . nu ska jag gå ut och springa i dimman, helt sjukt väder !! ikväll blir det myskväll , morgon dagen blir som den blir och på lördag åker vi hem .
blev långt men kommer inte blogga mer tills på söndagkväll typ, eftersom jag har match på dagen .
ingenbildheller.. tråkigt inlägg !


Kommentarer
Postat av: fanny malmheim

ursäkta tilda.. du glömde ju det bästa med birsta, du träffa ju mig för fan ! ;) haha

2011-11-05 @ 14:14:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0