fullt upp !

Hejsan på er, tänkte försöka bli lite duktigare på att blogga nu så jag skriver en kortis här !
Idag har jag varit med jennifer en kortis eller ja hon sov här men hon åkte för några timmar sedan. Så nu har jag hjälpt till lite nere i köket för att få ihop lite pengar, sen ska jag städa mitt rum.. som jag lyckats fått stökigt på ett dygn.. Se måste jag rensa marsvinsburen och så måste jag ut och springa också. Det var ju liksom lagom intressant att veta.. men det är iallafall vad jag ska  försöka hinna med idag! Så skulle vi tydligen äta middag hela familjen också bara för att vi aldrig träffas eller nåt sånt inte vet jag! Skulle egentligen ha ålt till tärnsjö idag och träffat lite fina människor men på grund av allt det andra så gick ju inte det heller ! Men det får bli en annan dag helt enkelt !
Nu blev de väldigt långt här så jag sätter . där ! puss!

Moa får helt enkelt stå för dagens bild !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0