vart är alla andra?

Vet att Norea och Bella inte kan blogga, men where is Lovisa Hedvig och Tilda?
Det undrar jag :) Inte bra inte bra, bloggen börjar samla damm. Kom igen nu vafan, blogga. Just för tillfället är jag med Lilli. Sov över hos Becca inatt, mycket trevligt. Drog hem runt 12 eftersom att Becca hade andra planer för dagen. Vi kikar lite på tv nu, ska väl äta snart kan jag tänka mig. Bara 3 dagar kvar tills jag sitter på planet till Spanien. Ska packa imorgon, hatar det verkligen. Fast och andra sidan så är det ju värt lite tid att packa, annars glömmer man ju massor. Ah det va väl det jag skulle skrivaa, kyssss


Gammal bild


Kommentarer
Postat av: h

skrev ju att jag skulle till stugan ????

2011-06-26 @ 18:00:28
URL: http://heedvigjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0