jag skulle inte ens va hälften utan det ni gör

mina vänner, vilka underbara flickor ni alla är.

Kan väl bara säga att jag haft en trevlig midsommar med en liten del av släkten & vänner till familjen. Ska kanske gå ut och kolla på film med folket nu snart, verkar som en ganska så bra film. Sen ska väl jag bädda ner mig lite skönt i sängen och kika på någon film för mig själv. Imorgon tänkte jag inte göra någonting, skönt att bara chilla. Inget badande i poolen heller, jag börjar bli lite förkyld och det känns inte som någon bra idé till Spanien och allt. Och jag vill ju kunna träna fullt ut på måndag, blir ju sista träningen för mig inför dalecarlia, känns som att det är ganska lite. Men kan väl göra nån form av träning hemma. Ska kila nu, någon mupp som ringer och spelar musik i telefonen, dolt nummer och allt. Ska nog kolla upp vem det är :)
Som jag minns det va det lätt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0