cry me a river

NEEEEEEEEEEJ !?
kanske inte blir nå leksand  iår?
jag dör då allvarligt skjut mej
mina knän blir aldrig bra,får ont jätte lätt och de är inte kul att vara plågad ?!
neeeej fyfan jag ska , jag gör allt för att få åka dit
r.i.p tilda andersson

depp inlägget ska sluta lite bättre så 
TJOBRE , ne men liksom jossan kommer på tisdag så ska ta mej i kragen
grönan väntar och massa annat trevligt ! :)
seeen så gjorde jag ett bmi test har kännt mej lite fet på sista tiden ,
så kom det upp :
du räknas som underviktig med tanke på din längd,du bör gå upp 1kg för att nå normal vikt
jiiiiiiiiiihaaaaaa
älskar att alla är helt lökiga

Kommentarer
Postat av: ida z

hahhha fick ni ta kort efter träniingen? ;)

2011-06-30 @ 23:11:39
URL: http://zetterbergg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0