you

I remember every look upon your face
The way you roll your eyes
The way you taste

Hej jag heter Jennifer och jag har dötråkigt just nu. Om någon har lust att hitta på nått så är det bara att smsa eller lämna en liten kommentar. Jag hade tänkt att plocka undan sängen som mina kompisar sovit i, men det hade visst någon redan varit gullig och gjort åt mig. Och jag har en liten sak att påpeka också, vart är sommaren? Folk sa att det skulle bli en jättevarm sommar eftersom att vintern va så kall.. Okej första veckorna på sommarn var bra. Men nu är det ju inte bra väder alls, jag vill ha sol så att man kan samla på sig lite färg! Det här inlägget skulle bara vara kort var det tänkt. Så jag avslutar med en liten puss på handen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0