yeah. nääe

10 favoriter

färg: orange & gult gillar jag. fast blå & rosa också. jag gillar dom mesta färgerna!
mat: grillat & potatisgratäng!
band: är jedward ett band?
film: saw filmerna!
bok: fotbollsböcker. fast liksom inte fakta.
sport: FOTBOLL!
årstid: sommar!
veckodag: lördag!
glassmak: på kulglass är det daim, regnbåge & kola!
tid på dygnet: eh, jag har ingen aning? 2pådan kanske?

för tillfället

humör: ja, trött. saknar en massa människor!
smak: eh? va.
kläder: stadiumsportscamp tröjan
bakrund på mobilen: jedward vad annars liksom?!
nagellack: inget just nu.
tid: kvart i elva
omgivning: stökigt rum.

har du någonsin

dejtat någon av dina nära vänner: nej.
badat naken: säkert när jag va liten.
varit med på tv: yes.
kysst någon du inte känner: nope

nej , nu orkar jag inge mer. just nu har jag inget liv & jag är trött. GODNATTTTTTTTTTTTTT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0