rubrik vare här !

tjenare sitter och väntar på att klockan ska slå halv ett.
Då blire stan med Lillsan, ska köpa present till lollovisaaa sen blire bio och massa
annat trevligt , imorse var jag väldigt duktig gick upp klockan nio
och sprang lite sen frukost sen duscha och fixa mig och nu sitter jag här och
bloggar om massa onödigt trams :)
där va min lilla dag de saknar mina undebara vänner, men jag hoppas de går
bra för dom i leksand och på dalecarlia och sportscamp och allt vare är !
men jag har ju min lilla lilli här hemma och de är jag sååå glad för !!
nej nu blev de längre än tänkt här men så äre, byyyye ! :*
bjuder på bilden, snällt va ? röda ögon och allt kan de bli bättre?!

Kommentarer
Postat av: Linda

haha härlig bild;D

2011-07-15 @ 21:55:51
URL: http://www.nattstad.se/LindaLinnros

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0